NetCom får lilla make-over
Det svenske konsernet TeliaSonera har nå samlet 18 av sine ledende merkevarer, inklusive NetCom, under samme internasjonale logo. Tanken er at dette vil fremme samarbeid mellom de ulike datterselskapene.
- Dette er mer enn en logoendring. Dette markerer starten på en ny storoffensiv fra Netcom og TeliaSonera-gruppen, sier administrerende direktør i NetCom, August Baumann.
- Sammen med TeliaSonera-gruppen skal vi utfordre grensene for hva som er teknisk mulig og hva vi kan bruke teknologien til. Denne satsningen endrer spillereglene i det norske markedet, sier han videre
Lavere priser til og i Norden.
For å illustrere hva endringen kan bety for kundene har NetCom i dag kuttet prisene til og i Norden. Operatøren fjerner utlandstillegget på samtaler mellom de nordiske landene. I tillegg lover NetCom priskutt på inntil 90 prosent for mobilsurfing i Norden og Baltikum.
- Vi skal bruke vår internasjonale styrke til å gå foran. Det skal ikke koste mer å ringe til studiekompisen i Odense enn søsteren din på Kongsvinger, sier NetCom-sjefen.
Har du FlexiTalk-abonnement hos NetCom får du nå lik ringepris i Norden, og fordelen gjelder også inkluderte minutter i fastprisabonnementene.
NetComs nettsider har også fått en real make-over. Lilla erstatter oransje som selskapets farge. De 55 butikkene operatøren har i Norge vil også få ny profil.
NextGenTel samles også under logo og profil, og samarbeidet mellom bredbåndsselskapet og NetCom kommer nå til å bli enda tettere.
NetComs kommunikasjonssjef Øyvind Vederhus stiller til nettmøte klokken 13.30 i dag.