Til hovedinnhold

Snart påtvinges IE7

Microsoft skal etter planen sette i verk automatisk overgang fra IE6 til IE7 den 12. februar.

Administratorer hos bedrifter som fortsatt bruker Windows Server 2003 eller XP, gis nå muligheten til å unngå den automatiske installasjonen av IE7, dersom de ønsker dette.

Last ned

Microsoft har sluppet et verktøy som kan brukes til å deaktivere automatisk installasjon av IE7. Verktøyet krever Windows Server 2003 SP1 eller Windows XP SP2. Last ned fra microsoft.com.

(Kilde: Computerworld)

annonse
Tek.no er en del av Schibsted Media. Schibsted Media AS og Schibsted ASA er ansvarlig for dine data på denne siden.Les mer her