Telenor-nettet oppe igjen
Tidligere i dag, onsdag, ble det klart at mobilnettet til Telenor var nede fra Rogaland til Finmark. I 13-tiden hadde telegiganten klart å fikse problemet etter at flere hundretusen kunder hadde slitt med å ringe i to timer.
- Det som skjedde var at noen mobilbrukere opplevde problemer med å sette opp samtaler og andre ikke, sier informasjonssjef Per Aril Meling til VG Nett.
Nå skal uansett problemene være over.
Les også
Telenor-nettet er nede
Mer om