Til hovedinnhold

Telenor-nettet oppe igjen

Tidligere i dag, onsdag, ble det klart at mobilnettet til Telenor var nede fra Rogaland til Finmark. I 13-tiden hadde telegiganten klart å fikse problemet etter at flere hundretusen kunder hadde slitt med å ringe i to timer.
- Det som skjedde var at noen mobilbrukere opplevde problemer med å sette opp samtaler og andre ikke, sier informasjonssjef Per Aril Meling til VG Nett.
Nå skal uansett problemene være over.

Mer om
annonse
Tek.no er en del av Schibsted Media. Schibsted Media AS og Schibsted ASA er ansvarlig for dine data på denne siden.Les mer her