Tek.no

Nyhet

Telenor betaler for mobilkaos

Marius Røstad
14 Des 2007 10:04

Flere ganger i høst har Telenors ProffNett-kunder opplevd store problemer med mobilforbindelsen sin. Blant annet har samtaler blitt sendt i hytt og pine, feil telefonnummer har blitt vist på mobilskjerm og det har vært mulig å overhøre andres samtaler via mobilen.
Naturlig nok har kundene blitt ganske misfornøyde med alle problemene og nå kompenserer derfor Telenor kundene sine, skriver Inside Telecom.

Les også:
- Rydder opp i Telenors mobilkaos
- Enorme mobilproblemer for Telenor
- Totalkaos hos Telenor

Refundert bruken
Brukerne av ProffNett-løsningen til Telenor har derfor blitt refundert månedsavgiften for én måned.
- Vi har refundert bruken i de områdene og de periodene det er snakk om, sier divisjonsdirektør i Telenor, Rolv-Erik Spilling, til Inside Telecom.
Spilling påpeker videre at kundenes tillit til ProffNett er uhyre viktig for selskapet

annonse

Les også