Nyhet

Hvordan levere tilbake en mobiltelefon:

Når du har ringt til kundeservice 16 ganger og besøkt mobilbutikken to ganger for å få reparert den ødelagte telefonen din, hva gjør du da?

Jo, du drar til operatørens hovedkvarter og kjører den svindyre Mercedesen din inn dørene.

I følge Engdaget Mobile var det nettopp det en koreansk mobileier gjorde etter å ha fått nok av dårlig kundeservice hos operatøren SK Telecom.

- Vil du ha en ny mobil?
Dråpen som fikk begeret til å flyte over skal visstnok ha vært at den ansatte i en SK Telecom-butikk foreslo at han skulle få en annen mobiltelefon siden den typen mannen hadde ikke fantes på lager.

Dermed rant det over for den stakkars mannen, som så rasering av SK Telecoms hovedkvarter som den eneste logiske løsningen.

Om mannen til slutt fikk en ny mobiltelefon av SK Telecom eller ikke, vites ikke. Sannsynligvis er det ikke mobilregninger han kommer til å betale til SK Telecom i tiden fremover.

(Kilder: Engadget Mobile)

Les også
En uke uten mobil, onsdag
Les også
Kim får ikke iPod til jul
Les også
Krever bedre kundeservice
annonse