Ny forbrukernettside lansert
Selskapet Tilbakemeldingen Norge AS har lansert nettsiden
tilbakemeldingen.no
. Målet skal være å bli en landsdekkende videreformidler av tilbakemeldinger fra forbrukere til bedrifter.
Nettstedet videreformidler klager, ris, og ros til bedrifter, politikere, organisasjoner og andre. Deretter blir henvendelsen sendt videre til den rette vedkommende, og svaret blir publisert på nettsiden.
Hensikten med det nye nettstedet er å fylle et behov for folk som ønsker å bruke minst mulig tid på å gi tilbakemeldinger.
Det er også mulig for bedrifter å inngå en avtale med nettsiden for å unngå direkte kontakt med forbrukerne. Blant bedrifter som allerede skal ha meldt sin interesse er TT parkering på Gardermoen, Frogn Høyre, Norskeflyplasser.no og medlemmer av Norsk Teknisk Museum.
Tilbakemeldingen.no ble lansert i betaversjon i mai, og skal foreløpig ha mottatt rundt tusen meldinger. I januar 2007 lanseres en ny versjon, med mulighet for at forbrukere skal kunne registrere seg, men tjenesten er allerede nå i full drift.
(Kilde:
Forbruker.no
)
Les også
Nasjonalbiblioteket åpner dørene
Les også
Amazon prøver ut Askville
Les også
MinSide forsinket
Les også
Surf trådløst på McDonald's
Les også
Ny milepæl på nettet
Les også
Norwaylive.no lansert
Les også
Nordmann dømt for spam
Les også
Stor nettleverandør brekker DNS
Les også
Forbrukerombudet og iTunes uenige