Tek.no

Nyhet

NetCom får lilla make-over

12 Mai 2011 10:20

Det svenske konsernet TeliaSonera har nå samlet 18 av sine ledende merkevarer, inklusive NetCom, under samme internasjonale logo. Tanken er at dette vil fremme samarbeid mellom de ulike datterselskapene.

- Dette er mer enn en logoendring. Dette markerer starten på en ny storoffensiv fra Netcom og TeliaSonera-gruppen, sier administrerende direktør i NetCom, August Baumann.

- Sammen med TeliaSonera-gruppen skal vi utfordre grensene for hva som er teknisk mulig og hva vi kan bruke teknologien til. Denne satsningen endrer spillereglene i det norske markedet, sier han videre

Lavere priser til og i Norden.

For å illustrere hva endringen kan bety for kundene har NetCom i dag kuttet prisene til og i Norden. Operatøren fjerner utlandstillegget på samtaler mellom de nordiske landene. I tillegg lover NetCom priskutt på inntil 90 prosent for mobilsurfing i Norden og Baltikum.

- Vi skal bruke vår internasjonale styrke til å gå foran. Det skal ikke koste mer å ringe til studiekompisen i Odense enn søsteren din på Kongsvinger, sier NetCom-sjefen.

Har du FlexiTalk-abonnement hos NetCom får du nå lik ringepris i Norden, og fordelen gjelder også inkluderte minutter i fastprisabonnementene.

NetComs nettsider har også fått en real make-over. Lilla erstatter oransje som selskapets farge. De 55 butikkene operatøren har i Norge vil også få ny profil.

NextGenTel samles også under logo og profil, og samarbeidet mellom bredbåndsselskapet og NetCom kommer nå til å bli enda tettere.

NetComs kommunikasjonssjef Øyvind Vederhus stiller til nettmøte klokken 13.30 i dag.

Send inn dine spørsmål på Mobilen.no.

Les også
– NetCom lagrer informasjon om deg ulovlig
Les også
Både NetCom og Telenor har trøbbel
Les også
Telenor mistet 18 000 mobilkunder
Les også
NetCom bytter navn
Les også
NetCom tapte iPhone-tvist
annonse

Les også