One Call dropper bredbånd og IP-telefoni
Mobiloperatøren har fått nærmere 150.000 nye mobilkunder hittil i år, men opplever ikke i nærheten av en like god vekst på sitt IP-telefoni- og bredbåndstilbud. Derfor velger selskapet å droppe satsningen på IP-telefoni og bredbånd. De kundene som i dag får bredbåndet sitt levert av One Call, har blitt kjøpt opp av internettleverandøren Next Gen Tel, mens eksisterende IP-telefonikunder blir solgt til selskapet IP-Link. Disse kundene vil imidlertid ikke merke noen vesentlig forskjell på tilbudet, og det skal ikke være nødvendig å skifte ut noe av det utstyret de har fra før, heter det i en pressemelding fra One Call.
- Så å si all vår vekst det siste året er innenfor mobil. Det tar vi nå konsekvensen av og fokuserer 100 prosent på mobil og mobile tjenester, sier One Call-sjef Øistein Eriksen i pressemeldingen.
- Som en del av Network Norway, tar One Call nå videre sats for å bli den suverent mest kostnadseffektive mobiloperatøren i Norge. Dette er helt nødvendig for å kunne konkurrere med de store kjempene, avslutter Eriksen.
Les også
Benekter intern strid om bedriftskundene
Les også
One Call tilbyr fri bruk av data
Les også
One Call vil knekke Telenor-koden
Les også
Mobilsurfing til 1 kr./MB
Les også
Truer utbygging av nytt nett
Les også
Ikke lenger gratis med One Call
Les også
SMS-kluss for norske kunder
Les også
Mobilregning kr. 0,-
Les også
One Call tilbyr mobilforsikring
Les også
One Call kaprer til seg kunder