Arkiv

Fant 29 artikler om emnet Bedrift [fjern] med artikkeltype Kommentar [fjern]

Tittel Dato

KOMMENTAR: – NRK-avgiften kan bli enda mer forhatt enn den er i dag

Mange kommer til å føle seg urettferdig behandlet, tror Vegar Jansen.

KOMMENTAR: Nekter å utlevere kundedata

Svenske Bahnhof går til sivil ulydighet for å slippe å angi kundene til politiet. – Det kan bli lønnsomt, skriver Ida Oftebro.

KOMMENTAR: Tek.no 2007: –Derfor er iPhone uinteressant

Det er bare å krype til korset – ikke alle våre spådommer har vært like treffsikre.

KOMMENTAR: – Entreprenøren hadde glemt å skru på 4G-senderen

Nå trenger jeg ikke gaffatape for å få mobilt bredbånd på hytta, skriver Håvard Fossen.

KOMMENTAR: La teknologien hjelpe bedriften

– Dette året vil fokus ligge på mobilitet, skriver Lars Nygaard.

KOMMENTAR: Dyrere mobilbetaling er godt nytt

Når Norgesgruppen vurderer å la kundene ta kostnaden for mobilbetaling er det godt nytt – på sikt.

KOMMENTAR: – Uber kan ikke komme fort nok til Norge

I fødebyen San Francisco er taxitjenesten rett og slett fantastisk å bruke.

KOMMENTAR: Få i pose og sekk ved å velge selv

– Trenden «Choose your own device» vil gi it-avdelingen kontroll over mobile enheter igjen, skriver Lasse Kaasa i denne kommentaren.

KOMMENTAR: Hvorfor lar vi dette skje?

Mobilreklamen har doblet seg i løpet av 2013. Frilansjournalist Einar Eriksen lurer på hvorfor vi ikke gjør noe med det.

KOMMENTAR: – Når vil Nokia begrave Windows Phone?

Kommentator Hans-Petter Nygård-Hansen tror Nokia snart må redde seg selv.

KOMMENTAR: – For første gang er Google verdt mer enn Apple!

Google er en skinnende stjerne, mener vår kommentator Magnus Brøyn.

KOMMENTAR: – Bindingstid er gammeldags

Bente Øverli i Forbrukerombudet mener Stortinget må styrke rettighetene til mobilabonnentene.

KOMMENTAR: – Det er programvaren som er viktig, ikke telefonen

Samsung gjør mye riktig med Galaxy S4.

KOMMENTAR: – Forlang like god ringepris som nye kunder

Hadde det gått automatisk ville operatørene fått mer fornøyde brukere, skriver Bente Øverli.

KOMMENTAR: Mobilskjermene skaper hodebry

Er responsivt design svaret på alt, eller bare et kult buzz-ord? spør Geir Sand Nilsen.

KOMMENTAR: – Joda, vi ringer fortsatt masse

Det er feil at sosiale medier erstatter ringing og SMS, mener Eivind Jonassen.

KOMMENTAR: – Nå har nedturen begynt for Apple

Blogger og iOS-bruker Hans-Petter Nygård-Hansen tror Steve Jobs vrir seg i grava nå.

KOMMENTAR: Mobiloperatørenes utfordringer

– Marginkravet på operatørene er i ferd med å kvele all innovasjon,nytenkning og kreativitet, skriver Marius Halle.

KOMMENTAR: – Lei av spam på Facebook

Bente Øverli i Forbrukerombudet  vil stille krav om at Facebook-brukerne ikke spammes med reklame.

KOMMENTAR: – Mediebransjen må være tilstede på alle plattformer

Hvordan skal man tjene penger på innhold? spør Marius Halle.

KOMMENTAR: – Operatørenes eneste mulighet

Samarbeid er eneste mulighet for å ta del i fremtidens mobilbetaling, skriver Marius Halle.

KOMMENTAR: – Jobber i oppoverbakke

Vår kommentator tror Telenor, TeliaSonera og Tele2 vil slite med å få innpass med ny betalingsløsning.

KOMMENTAR: Tre mobile myter

– Folk surfer ikke mest på mobilen når de er på farten, skriver vår kommentator.

KOMMENTAR: – Lag appene til både Android og iOS

Det er ikke lenger noe poeng å utvikle iPhone-appen først, mener vår kommentator.

KOMMENTAR: – Lag appene til iOS først

Det spiller ingen rolle om det selges flere Android-mobiler, skriver Hans-Petter Nygård-Hansen.

KOMMENTAR: Derfor kommer appene først til iPhone

– Irriterende at mange av de beste appene blir ekskludert, skriver journalist Vegard Haugen.

KOMMENTAR: Teknobabbel i mobilbransjen

Bransjen strør om seg med ubegripelige begreper, skriver Bente Øverli i Forbrukerombudet.

KOMMENTAR: – Teleselskapene må ta større ansvar ved mobilbetaling

Du har for dårlig beskyttelse når du betaler med mobilen, skriver Bente Øverli i Forbrukerombudet.

KOMMENTAR: – Telepriser.no har ikke fulgt utviklingen

Post- og teletilsynets priskalkulator har for mange svakheter, skriver NetComs kommunikasjonsdirektør.

Fant 29 artikler. Viser 1–30.

Til toppen