Vi vil fikse all ting selv!

59 prosent av de spurte sier de foretrekker å ordne opp i forhold rundt sitt mobilabonnement via Internett eller mobiltelefonen. Bare 12 prosent foretrekker å få hjelp på telefonen, mens 9 prosent helst vil oppsøke en forhandler for å få assistanse.

Forventer nettløsninger
Undersøkelsen ble utført av YouGov, som har spurt 2000 mobilkunder i Storbritannia om hvordan de ønsker å gjøre endringer i sine abonnement. For få år siden foretrakk de fleste å snakke med en representant for operatøren, men nå forventer vi å finne all informasjon vi trenger på nettet.

- Det ser ut som om vi har passert en kritisk masse for hvor mange som kan tenke seg å bruke nettbaserte tjenester til denne type oppgaver, sier John Huges, en av personene bak Netonomy til CRM Today.

Netonomy er et selskap som arbeider med å utvikle kundetjenester på Internett.

Norges beste mobilabonnement

Juni 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Ice Mobil 1 GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio Go 5 GB


Jeg bruker mye data:

Komplett Maxiflex 12 GB


Jeg er superbruker:

Komplett Megaflex 30 GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen