Ut med "Intel inside"

Alternativ tekst mangler

Som en del av en større "rebranding"-prosess skal Intel introdusere en ny logo og et nytt slagord. Dette som et ledd i at selskapet skifter fokus fra å være en PC-produsent til å være en produsent av konsumentprodukter.

Den nye logoen skal annonseres på CES-messen neste uke og skal inneholde en oval virvel som omkranser selskapets navn. Samtidig blir de velkjente ordene "Intel inside" historie og erstattes av frasen "Leap ahead".

Endringene kommer kun kort tid etter at Intel ansatte en ny markedssjef, Eric Kim, som tidligere har vært en sentral skikkelse hos Samsung.

De nye markedstiltakene innebærer også at varemerket Pentium fases ut, mens man vil fokusere sterkere på Centrino-plattformen og ikke minst kommende Viiv.

(Kilde: CNet)

Kommentarer (33)

Norges beste mobilabonnement

Mars 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio FriBruk 5GB+EU


Jeg bruker mye data:

Komplett MaxiFlex 10GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen