Urettferdig kundebehandling?

Det er ikke alltid like lett å være kunde enten du representerer en bedrift eller privatperson. Problemer oppstår og konflikten må løses av kundebehandlere med ikke alltid like stor suksess.

Har du hatt forventninger til et produkt som tilsynelatende ikke har fungert slik du trodde? I de fleste tilfeller vil du naturligvis gå tilbake til leverandøren og klage eller kanskje ringe kundestøtte for å be om hjelp.

Det største problemet oppstår ofte de gangene kundestøtte ikke kan hjelpe deg slik du mener de bør og du sitter igjen med et dårlig inntrykk av hele "mølla" - både produktet, kundestøtte forhandler og produsent.

Noen setter "hardt mot hardt", mens andre innretter seg enkelt og greit etter det leverandøren foreslår. Det finnes imidlertid alltid en løsning til beste for alle parter på de fleste problemer og denne heter ikke nødvendigvis forbrukerklagenemda eller forliksrådet.

Hvordan får du som kunde (B2B eller forbruker) det du ønsker av en leverandør?

Kommentarer (21)

Norges beste mobilabonnement

Januar 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

ICE Mobil 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Hello 5GB


Jeg bruker mye data:

Hello 10 GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen