Trenger du hjelp med gavene?

Gavene er åpnet og første juledag går med til familieaktiviteter og ikke minst uttesting av årets gaver. Gleden over en ny gadget er som oftest veldig høy, men desto verre er nedturen dersom gaven tilsynelatende ikke vil fungere.

Som kjent er det vanskelig å få hjelp i butikken du kjøpte varen de to første dagene etter julaften, og det er heller ikke gitt at det behøver å være noe feil på produktet. For å bekrefte eller avkrefte dette kan du søke hjelp i vårt forum.

Her kan du poste et innlegg hvor du beskriver problemet som har oppstått. Her vil vår redaksjon besvare din henvendelse såfremt vi har mulighet, eller så vil kanskje en av våre mange tekniske kompetente lesere kunne hjelpe deg.

Husk at ingen spørsmål er for dumme, og at du kan spørre om alt, være seg overføring av filer, tilkobling av utstyr og så videre. Har du fått en TV til jul kan du lese deg opp på vår egen TV-skole, eller få den nye ruteren din i gang med vår nettverksskole.

Norges beste mobilabonnement

Januar 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

ICE Mobil 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Hello 5GB


Jeg bruker mye data:

Hello 10 GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen