Telenor bytter logo

Den nye logoen skal være et symbol på at Telenor endrer seg, og skal bidra til at Telenor vil skille seg tydelig ut i den internasjonale konkurransen, heter det i en pressemelding fra selskapet.

Milepæl
Også Telenors selskaper Sonofon og Cybercity i Danmark og Pannon i Ungarn sin visuelle profil. Disse selskapene viderefører sine sterke merkenavn. Lanseringen av Telenors nye profil er en milepæl som markerer at Telenor er et internasjonalt selskap. Telenor vokser betydelig internasjonalt, og mer enn halvparten av medarbeiderne arbeider nå utenfor Norge.

Den nye profilen er synlig på flere Telenor-bygg, biler, butikker og nettsteder fra torsdag. Andre skilt og øvrig materiale vil bli byttet ut fortløpende den nærmeste tiden.

- Felles profil og tankesett på tvers av Telenors virksomheter gjør det lettere å utveksle erfaringer på tvers av selskaper, land og regioner. Dette er en av de viktigste suksesskriteriene i dagens utfordrende internasjonale konkurranse, sier konsernsjef i Telenor, Jon Fredrik Baksaas.

Hva er det?
Telenors nye grafiske profil er utviklet av Keshen Teo, Creative Director ved London-baserte Wolff Olins. Hva den egentlig symboliserer gÃ¥r ikke frem av pressemeldingen. Bruk gjerne diskusjonslenken i denne artikkelen til Ã¥ komme med ditt forslag til hva dette kan være. 

Lundefugl
"Lundefuglen" er historie

Norges beste mobilabonnement

Juni 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Ice Mobil 1 GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio Go 5 GB


Jeg bruker mye data:

Komplett Maxiflex 12 GB


Jeg er superbruker:

Komplett Megaflex 30 GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen