Telenor betaler for mobilkaos

Flere ganger i høst har Telenors ProffNett-kunder opplevd store problemer med mobilforbindelsen sin. Blant annet har samtaler blitt sendt i hytt og pine, feil telefonnummer har blitt vist på mobilskjerm og det har vært mulig å overhøre andres samtaler via mobilen.

Naturlig nok har kundene blitt ganske misfornøyde med alle problemene og nå kompenserer derfor Telenor kundene sine, skriver Inside Telecom.

Les også:

- Rydder opp i Telenors mobilkaos
- Enorme mobilproblemer for Telenor
- Totalkaos hos Telenor

Refundert bruken

Brukerne av ProffNett-løsningen til Telenor har derfor blitt refundert månedsavgiften for én måned.

- Vi har refundert bruken i de områdene og de periodene det er snakk om, sier divisjonsdirektør i Telenor, Rolv-Erik Spilling, til Inside Telecom.

Spilling påpeker videre at kundenes tillit til ProffNett er uhyre viktig for selskapet

Norges beste mobilabonnement

Mars 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio FriBruk 5GB+EU


Jeg bruker mye data:

Komplett MaxiFlex 10GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen