Teleklagenemnda opphører

Teleklagenemnda behandler klagesaker fra forbrukere som mener at teleoperatørene NetCom, Telenor eller Tele2 krever for høy betaling for trafikk eller faste avgifter over mobilt eller fast telefonnett. Den første november opphører dagens Teleklagenemnd, men en ny brukerklagenemnd skal angivelig være på plass på nyåret.

 

- Forbrukerne vil få større muligheter til å få sine klager behandlet med den nye nemnda, sier Seniorrådgiver i Forbrukerrådet, Terje Sørensen, til Dagens Næringsliv.

 

Inntil denne er på plass må imidlertid teleselskapene selv ta imot forbrukerklagene.

Norges beste mobilabonnement

Mars 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio FriBruk 5GB+EU


Jeg bruker mye data:

Komplett MaxiFlex 10GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen