Snakk med Tele 2-sjefen

Er du en Tele 2-kunde med noe på hjertet, kan du ta det opp direkte med administrerende direktør Haakon Dyrnes. På nettsidene til Tele 2, er det nemlig en link til ”Snakk med sjefen”, hvor du kan sende av gårde ris og ros i retning ledelsen.
 
”Snakk med sjefen” har vært tilgjengelig i lang tid, og sjefen sjøl opplever at det er en god tjeneste som Tele 2-kundene benytter seg av.
 
Bra respons
Tele 2 lanserte tjenesten for tre år siden, og Dyrnes sier at det er en fin måte å holde seg oppdatert. På spørsmål fra Mobilen.no om han leser alle spørsmålene og kommentarene selv, svarer han følgende:
 
- I starten gjorde jeg det. Det ble etter hvert svært mange av dem, så nå rekker jeg ikke å lese absolutt alle lenger. Men henvendelsene havner alltid hos noen i ledelsen, sier han.
 
- Det har vært bra respons. Hvis noen har problemer med noe, vil gi ris eller ros, eller har noe de skulle ha sagt, har kundene mulighet til å ta direkte kontakt med ledelsen, legger Dyrnes til.

(Artikkelen fortsettes.)
 
Holder seg oppdatert
Dyrnes sier videre at han har fått alle mulige slags henvendelser via ”Snakk med sjefen”, deriblant kunder som har opplevd problemer. Han sier at alle får tilbakemelding, og at det er en bra måte å ”få eskalert ting raskt”.
 
- I vår bransje er det mye som er komplisert. Våre kunder har muligheten til å ta det direkte med ledelsen, dersom de lurer på noe, og vi synes dette er positivt.
 
- Det er en fin måte for ledelsen å holde seg oppdatert på, og det er med på å gjøre oss til en bedre operatør, avslutter Tele 2-sjefen.
 
Alene om tjenesten
Ingen av de andre store operatørene har en lignende tjeneste. Telenor har ”Telenorhjelpen”, et program som hjelper deg med å løse de vanligste problemene, mens Netcom, Chess og One Call kun har en oversikt over kjente problemer eller spørsmål og svar. Alle operatørene har selvsagt et kundeservicetilbud i tillegg – mot betaling.
 
Er du Tele 2-kunde og har noe du skulle ha sagt til administrerende direktør Haakon Dyrnes, kan du sende en mail til snakkmedsjefen@tele2.com.

Kommentarer (0)

Norges beste mobilabonnement

Mars 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio FriBruk 5GB+EU


Jeg bruker mye data:

Komplett MaxiFlex 10GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen