Satser på support

HP ønsker å være ledende på teknisk støtte, og har nå annonsert en rekke nye tilbud ved siden av forbedring av de gamle.

Både brukerstøtteforumet og nettsidene for teknisk støtte har fått en overhaling. Det loves at forumet, som hovedsaklig er ment for å la brukere hjelpe hverandre, blir kontinuerlig overvåket slik at hyppige feil kan identifiseres.

I tillegg planlegges det å opprette en Wiki, tekniske blogger og holde seminarer på nettet. En portal full av leksjoner er også lansert. Portalen lærer bort alt fra å migrere til Windows Vista og sette opp trygge, trådløse nettverk til digital fotografi og bildebehandling.

Videoer er også et virkemiddel for HP, for å vise kundene hvordan ting skal gjøres. I første omgang gjelder det rundt 45 videoer som blant annet viser hvordan man bruker Touchsmart-PC-en, men flere videoer skal komme etter hvert.

En ny infrastruktur, nye callsentere og nye interne treningsprogram har ifølge HP gjort at kundene var 30 prosent mer fornøyd med brukerstøtten i oktober 2008 enn et år tidligere.

(Kilde: HP)

Kommentarer (4)

Norges beste mobilabonnement

Mars 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio FriBruk 5GB+EU


Jeg bruker mye data:

Komplett MaxiFlex 10GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen