RIM spidder Apple

Det er viden kjent at Apple pleier å mobbe konkurrentene sine litt i reklamefilmer. Nå har en av Apples konkurrenter, RIM, "tatt igjen" med samme mynt, og peker nese til Apple i sin nyeste reklamefilm.

I filmen, som er en reklame for den nye Blackberry Storm, benytter RIM anledningen til å peke nese mot en av Blackberrys konkurrenter, Iphone.

Filmen viser et eple, påfallende likt epleomrisset Apple bruker som logo, som blir gjennomspiddet av et bjørnebær. De påfølgende lovnadene "Nothing can touch it" vitner også om stor selvtillit fra RIMs side.

(Kilde: The Register)

Norges beste mobilabonnement

April 2018

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1 GB


Jeg bruker middels mye data:

Komplett MedioFlex+ 6GB


Jeg bruker mye data:

Komplett MaxiFlex 12G


Jeg er superbruker:

Telipol Fri 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen