Opera med nytt stunt

Jon S. von Tetzchner, sjef i norske Opera Software, har tidligere, vel og merke i et gigantisk PR-stunt, prøvd å svømme fra Norge til USA. Han måtte gi opp etter en heller kort svømmetur ut i Oslofjorden, men det hindrer han ikke i å forsøke et nytt USA-stunt.

I en bloggpost på selskapets egen bloggtjeneste, annonserer von Tetzchner at selskapet vil betale for å vise ansiktet til en Opera-bruker på en av de største reklameskiltene på Times Square i New York. Bildet skal vises fra og med 26. desember, frem til og med nyttårsaften, i rotasjon med andre annonser. Times Square i New York er plassen som har den desidert største nyttårsfest i New York.

Opera Software vil også betale for å fly den heldige vinneren til New York, to billetter til nyttårsfesten på Times Square, samt hotell. For å delta i konkurransen må du sende inn et bilde av deg selv, sammen med grunnen til at du skal vinne.

Du kan lese mer om konkurransen på my.opera.com.

Kommentarer (2)

Norges beste mobilabonnement

Januar 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

ICE Mobil 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Hello 5GB


Jeg bruker mye data:

Hello 10 GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen