One Call i vinden

Post- og teletilsynet kunne nylig rapportere at 62 500 byttet mobilselskap i januar. 28 prosent av disse (17 500 kunder) valgte å bytte til One Call, skriver selskapet i en pressemelding.

- Ingen vokser så kraftig som vi gjør nå. Dette er en fantastisk tillitserklæring til oss og vårt budskap om enkle og lave priser. Vi har for lengst passert 100 000 kunder og fortjener å bli omtalt som noe mer enn en telemygg. Minimum en innpåsliten klegg, sier administrerende direktør Øistein Eriksen i One Call.

Nye kunder

Selskapet fikk ifølge pressemeldingen en ny kunde hvert 3. minutt i løpet av januar. Selskapet sier imidlertid ingenting om hvor mange kunder som valgte å bytte vekk fra One Call.

Uansett ser det ut til at selskapet når noen av kundene de er ute etter. En undersøkelse fra Synovate MMI viser at én av fire i selskapets hovedmålgruppe vurderer å bytte til One Call.

Les også:

- Nå er det slutt på mobilbonanza
- Network Norway kjøper nye kunder
- Dette kommer i 2008

Norges beste mobilabonnement

Mars 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio FriBruk 5GB+EU


Jeg bruker mye data:

Komplett MaxiFlex 10GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen