One Call friskmeldt etter teknisk feil

Mobildekningen skal være tilbake.

En teknisk feil førte til at One Call-kunder over hele landet var uten mobildekning i flere timer i dag. Hva som var årsaken til at kunder over hele landet mistst mobildekningen, opplyser One Call ikke noe om.

One call har nå oppdatert sine driftsmeldinger, og skriver nå følgende:

Sist oppdatert kl 14:15

Mobilnettet er nå friskmeldt. Det kan være noe etterslep i enkelte områder, men alt skal fungere som normalt igjen for de fleste av våre kunder. Vi beklager de ulemper dette har medført

 

One Call la tidligere i dag ut følgende driftsmelding på sine hjemmesider: 

Dekningsutfall i store deler av landet

Vi jobber fortsatt for å rette feilen som har oppstått i mobilnettet, men dessverre er det ikke helt i orden ennå.

Vi har full forståelse for at dette er problematisk og frustrerende for våre kunder. Følg med her og på facebooksiden vår for oppdatert status.

Situasjonen skaper også stor pågang til kundesenteret vårt og man kan ha problemer med å komme gjennom på 04300 og chat.

(Melding slutt)


 

 

 

 

 

Norges beste mobilabonnement

August 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1 GB


Jeg bruker middels mye data:

Chili Medium 5 GB


Jeg bruker mye data:

Komplett Maxiflex 12 GB


Jeg er superbruker:

Komplett Megaflex 30 GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen