(Bilde: YouTube)

Ondskapsfullt reklamestunt fra DHL

Slik lurte de konkurrentene sine trill rundt.

Skadefryden må ha skutt til himmels på DHLs hovedkontor etter at de lyktes med dette ondskapsfulle stuntet. Som videoen viser klarte de nemlig å lure konkurrerende selskaper som US Postal Service og TNT trill rundt. De måtte drasse med seg gigantiske pakker med påskriften "DHL er raskere" til adresser det var vanskelig å komme frem til.

Hvordan gikk det til? DHL tapet inn pakkene med varmesensitv folie, noe som gjorde dem helsvarte når de ble fryst ned. Ved høyere temperatur, kom derimot DHL-logoen til syne. En slags fysisk trojaner, altså.

Se og le (?):

Morsomt eller under beltestedet? Kommenter i forumet nederst!

Ikke gjør noe lignende på nettet, fordi:
Internett-troll er sadistiske, macchiavellianske psykopater »

(Kilder: The Verge)

Norges beste mobilabonnement

Juni 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Ice Mobil 1 GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio Go 5 GB


Jeg bruker mye data:

Komplett Maxiflex 12 GB


Jeg er superbruker:

Komplett Megaflex 30 GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen