Nytt supportverktøy fra Microsoft

Microsoft har i det stille lansert et lite verktøy som kan fikse spesifikke problemer på datamaskinen din. Dersom du finner løsningen på et problem i en av Microsofts Knowledge Base-artikler, vil du for enkelte artikler finne en "Fiks det"-knapp som automatisk fikser problemet som er nevnt i artikkelen.

For når du finner et problem som du har i en Knowledge Base-artikkel, er det ofte mange steg du må ta for å løse problemet. Ofte involverer slike steg å redigere registeret på maskinen, noe som kan gjøre vondt verre om du gjør noe feil.

Foreløpig er funksjonen bare tilgjengelig på noen utvalgte artikler, men teamet bak funksjonen legger hele tiden til flere automatiserte artikler.

(Kilder: Microsoft, Computerworld)

Norges beste mobilabonnement

Januar 2018

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1 GB


Jeg bruker middels mye data:

Telipol Fri 6GB


Jeg bruker mye data:

Telipol Fri 12GB


Jeg er superbruker:

Telipol Fri 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen