Ny design fra Fujitsu Siemens


Fujitsu Siemens Computers lanserer forbrukerporteføljen AMILO 3000, og viste fram de første produktene i porteføljen på en pressekonferanse i Oslo i går.

- Vi er første IT-leverandør i Europa som kommer med et helhetlig design på hele porteføljen, og først ute er konsumentproduktene. Vi har gått for et tredelt skall i hvitt og sort, med nye vinkler. Vi startet med en brukerundersøkelse med 55.000 mennesker fra fire land, og bestemte oss for å rette oss mot ett segment, sier Svein Erik Hansen, produktsjef for konsumentprodukter i Fujitsu Siemens.


Amilo 3000-serien fortsetter det sort-hvite temaet i alle sine produkter, fra bærbare, stasjonære og til USB-minnebrikker.

De stasjonære PCene i porteføljen vil være tilgjengelig i flere formater, fra enkle og rimelige modeller til toppmodeller for gaming og andre krevende oppgaver. De bærbare har, avhengig av modell, webkameraer med høyoppløselig teknologi for webkonferanser, Bluray for filmelskere og Graphic Booster-teknologi for spillentusiaster.

Alle maskinene kommer også med en stille-knapp, som du trykker på for å senke prosessor- og grafikkytelsen for å minske støy fra viften.

Norges beste mobilabonnement

Januar 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

ICE Mobil 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Hello 5GB


Jeg bruker mye data:

Hello 10 GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen