Nutel har gitt opp

Operatøren Nutel har kjempet mot konkursspøkelset de siste ukene, noe som har gått utover kundene til selskapet. Den siste uken har de mottatt en rekke tekstmeldinger, både fra operatøren sin og fra Nutels driftsleverandør, Ventelo.

Mens Ventelo har varslet kundene om at de ville stenge mobiltilgangen for Nutel-kundene, mens selskapet selv har bedt kundene ha tålmodighet. Nå ser det imidlertid ut til at Nutel har gitt opp.

Les også:

- Ber Nutel-kunder bytte leverandør
- Mister du summetonen til jul?
- Nå er det slutt på mobilbonanza

Finn ny operatør

I en melding fra Nutel fikk nemlig kundene i går, onsdag, beskjed om at det bare er å finne seg en ny operatør:

"Kjære kunde! Vi anbefaler deg å finne en annen operatør, da Ventelo har varslet at ditt abon. sperres mandag. Vi arbeider for å finne en løsning slik at du kan fortsette å få norges beste fastpriser. Når vi har funnet en løsning øsnker vi deg velkommen tilbake. Takk for din tillitt så langt. Mvh Nutel AS."

En liknende versjon ligger også ute på nettsidene til selskapet. Her beklager selskapet det inntrufne og sier de jobber for å finne en optimal løsning. De påpeker at folket helt tydelig vil ha KillBill-produktet og takker alle som har kontaktet dem i det siste.

Ikke konkurs
Selskapet påpeker samtidig at Nutel ikke er konkurs, men siden de ikke har noen løsning til de eksisterende kundene blir de anbefalt om å finne seg ny mobiloperatør.

Nutel-kunder på jakt etter nytt abonnement kan ta en titt på denne artikkelen.

Norges beste mobilabonnement

Mars 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio FriBruk 5GB+EU


Jeg bruker mye data:

Komplett MaxiFlex 10GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen