Nissan på mobilen

Nissan inngår samarbeid med Microsoft for å komme inn i din digitale hverdag via mobiltelefoner, dataspill og håndholdte datamaskiner. Avtalen gjør at Nissan kan komme til med reklame i produkter som Xbox, Pocket PC og mobiltelefoner med Windows Mobile.

Hvor omfattende reklamen vil bli er noe uklart, men trolig dreier det seg og egne applikasjoner fra Nissan, som bilspill osv.

Bilprodusenten vil også få oppmerksomhet når de sponser ”Forza Motorsport 2” på Xbox 360. I en liknende manøver har Mazda gjort sitt for å få eksponert seg gjennom videospill ved å lansere Mazdaspeed 3 som en del av Electronic Arts bilspill ”Need for Speed: Carbon”.

Norges beste mobilabonnement

Mars 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio FriBruk 5GB+EU


Jeg bruker mye data:

Komplett MaxiFlex 10GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen