Nextgentel snur dårlig trend

Det er ikke få nordmenn som har irritert seg sterkt over Nextgentels håpløse kundeservice. Lang ventetid og stadig nye konsulenter medførte at selskapet lå på en bunnotering når kundeservicen hos norske bedrifter ble rangert.

Nå ser det derimot ut til at den dårlige trenden har snudd.

Fra verst til best
I anledning Call Center Dagene, en konferanse hvor bransjer som satser på kundeservice, eller i det minste ar avhengige av kundeservice, møtes og diskuteres.

I den anledning premieres også landets beste kundeservice. I fjor lå Nexgentel på et bunnivå da NRKs Forbrukerinspektørene trakk selskapet frem som en av landets tre verste når det gjalt kundebehandling. I år vant derimot selskapet prisen for landets beste kundeservice.

- Dette er en pris vi er utrolig stolte av. Vårt kundesenter hadde et dårlig rykte, men vi har gjort en rekke grep som nå altså betaler seg i form av både fornøyde kunder og denne prisen, sier direktør for kundesenteret i Nextgentel, Elin Nina Visthoff, ifølge pressemelding.

Ifølge juryens dom har Nextgentel rask behandling, dyktige kundebehandlere og gode svar.

Er du enig?
Undersøkelsen og kåringen er gjennomført av selskapene Dolphin og Seeyou. Andre vinnere i premieringen ble blant annet Tele2 for beste kundeservice i telekomsektoren og RiksTV for beste kundeservice på TV-markedet.

Er du selv enig i at Nextgentel har bedret sin kundeservice? Ikke nøl med å legge igjen kommentar under denne artikkelen.

Norges beste mobilabonnement

Mars 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio FriBruk 5GB+EU


Jeg bruker mye data:

Komplett MaxiFlex 10GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen