NETTMØTE:

Nettmøtet med June Paulsen, leder i djuice, er nå avsluttet. Se svarene lenger ned på siden.

SE OGSÅ:

Dette har djuice gjort i det siste:

  • Utlyste sommerjobb som The Human App, som fikk over 700 søkere. Ingen vet hva den som får jobben faktisk vil gjøre i sommer.
  • Lanserte fastpris+kjøp av telefon med konseptet "all in one".
  • djuice har et av markedets billigste kontantkort, der du også får 30 MB data gratis inkludert.
  • Har gått fra å være en operatør for ungdom til i stedet å satse på unge voksne i 20-30-årene.
  1. Nye farger?

    Spørsmål fra Kulør:

    Netcom har tatt fargen deres. Betyr det at det blir ny fargedrakt på djuice?

    Svar:
    Hei Kulør,

    Vi er glad i lillafargen vår og har ikke planer om å bytte den ut. Vi gratulerer samtidig NetCom med flott fargevalg, og kan vel ikke si noe annet enn at vi syntes den er fin.

    mvh
    June
    Besvart: 3. juni 2011 12:00
  2. The Human App

    Spørsmål fra Silje:

    Hva skal The Human App egentlig gjøre? Hvordan kom dere på ideen og hvorfor søker dere bare etter én person?

    Svar:
    Hei Silje

    Når vi jobbet med abonnementet vårt all in 1 hadde vi mye fokus på å pakketere slik at kunden får alt det hun trenger.

    Deretter hadde vi lyst til å ta det et steg videre... Derfor The Human App.

    Årsaken til at vi kun søker en person er at det kun finnes en Supermann, en helt, en Human App. Vi sitter faktisk nå og intervjuer finalekandidatene, og her er det mange flotte mennesker. Det blir en spennende sommer!

    mvh
    June
    Besvart: 3. juni 2011 12:02
  3. "All in 1"

    Spørsmål fra Ola N.:

    På nettsiden http://www.humanapp.no står det dette om "all in 1"; Målet er å bli den første mobiloperatøren i verden som virkelig tilbyr kundene "all in 1" gjennom å løse problemene deres i hverdagen."


    Hva mener dere med det?

    Svar:
    Hei Ola N,

    Når vi lanserte all in 1 var vi opptatt av å lage en pakke med alt det kunden vår trenger. Med the Human App ønsker vi nå å ta dette et steg videre, nemlig å tilby kundene våre tjenester som ligger i grenselandet mellom teknologi og det bare vi mennesker kan løse.

    15.juni blir vi faktisk det første mobilselskapet i verden til å lansere en menneskelig mobilapplikasjon, noe vi ikke er så rent lite stolt av.

    mvh
    June
    Besvart: 3. juni 2011 12:03
  4. datapakker til kontantkort

    Spørsmål fra Trond:

    Hvorfor er det ingen leverandører som kan selge en datapakke til kontantkort?
    På f.eks gikk på 500 mb, og måtte brukes opp i løpet av 28 dager?

    Svar:
    Hei Trond,

    Da kan jeg glede deg med at vi i djuice lanserer en slik pakke den 15.juni.

    I en kampanjeperiode vil du kunne kjøpe Easy (vårt kontantkort) med ny telefon, og få med en datapakke på kjøpet. Du vil da få 300 MB data hver mnd ut året.

    Var det noe sånt du tenkte på?

    mvh
    June
    Besvart: 3. juni 2011 12:06
  5. Djuice og Telenor

    Spørsmål fra Doffen:

    Hei!

    Lurte på hva som egentlig er forskjellen på Djuice og Telenor, er ikke dette egentlig samme selskap??

    Svar:
    Hei Doffen,

    Det er et godt spørmål, og vi vet at det er en del som lurer på akkurat dette.

    djuice er Telenors lavprisoperatør, og har fokus på billige abonnement og de nyeste telefonene.

    Dette gjør at kunden får en fin kombinasjon av høy kvalitet og lav totalpris.

    mvh
    June
    Besvart: 3. juni 2011 12:12
  6. MMS

    Spørsmål fra Dole:

    Hvorfor har dere ikke MMS inkludert i pakkene deres?

    Svar:
    Hei Dole,

    Når vi lager nye produkter sjekker vi alltid med kundene på hva som er viktigst for dem. Det gjorde vi også før vi lanserte all in 1.

    Det viser seg at folk ikke sender mye MMS, og vi har derfor valgt å legge kruttet på enda lavere telefonpriser som veldig mange er opptatt av.

    mvh
    June
    Besvart: 3. juni 2011 12:14
  7. Oppsigelse av abb

    Spørsmål fra Ole Solaas :

    Hvorfor er det ikke mulig å si opp et abb via nett når man kan bestille og endre det der?. . For å si opp abonnementet må man ringe kundeservice som koste 25 kr.

    Svar:
    Hei Ole,

    Det finnes to alternativer til å ringe til kundeservice, begge er på nett.

    Du kan sende en direktemelding til oss på www.facebook.com/djuice eller bruke kontaktskjemaet på www.djuice.no (kundeservice, kontakt kundeservice).

    Her kan du si opp abonnementet ditt, selv om vi gjerne skulle hatt deg med videre:-)

    mvh
    June

    PS: Årsaken til at det koster 25 kroner å ringe kundeservice, er for at vi skal kunne tilby enda bedre priser på telefoner. For de fleste henvendelser er det også mulig å fixe ting selv på web.
    Besvart: 3. juni 2011 12:18
  8. Oppstartpris + fastpris

    Spørsmål fra Tore:

    Hvorfor er det så høy oppstartspris på alle Djuice abb.(untatt Simply)? Dette er jo ingen reell kostnad men etter min mening bare en måte å tappe kundene for penger på.
    Kommer dere med fastprisabb.med bare ringetid? Mange trenger ikke en masse sms og data.

    Svar:
    Hei Tore,

    På vårt fastprisabonnement all in 1 har vi oppstart på 0,89. På de 500 inkluderte ringeminuttene er oppstart inkludert, så for de fleste kundene vil ikke dette medføre merkostnader.

    Dette er forøvrig samme pris som de fleste andre operatørene.

    Vi har ikke planlagt et fastprisabonnement med kun ringetid, men dette kan du feks. få hos Telenor i dag.

    mvh
    June

    Psst: om du ringer over 500 minutter i måneden, så kommer vi faktisk med et alterntiv den 15.juni.
    Besvart: 3. juni 2011 12:28
  9. 300 MB på kontantkortet pr.mnd.?

    Spørsmål fra Tore:

    June jeg tror du lyver litt nå.Det står på nettsiden til Djuice at nye kunder får 30 MB data inkl.hver mnd.i 12 mnd. ikke 300 MB!

    Svar:
    Hei Tore,

    Dette (30 MB inkludert) er en kampanje som går frem til 1.oktober. Jeg lyver ikke når jeg sier at vi kommer med et nytt produkt den 15.juni som inkluderer 300 MB når du kjøper Easy + ny mobil i en kampanjeperiode:-)

    Mer informasjon om dette finner du på djuice.no den 15.juni.

    mvh
    June

    Besvart: 3. juni 2011 12:31
  10. Stille fra Djuice

    Spørsmål fra Øystein:

    Jeg føler at Djuice var mye mer fremme i nyhetsbildet før, mens aktører som One Call og Tele2 nå er innovatørene med spennende pakker og tilbud. Når kommer det neste store utspillet fra dere?

    Svar:
    Hei Øystein,

    OneCall og Tele2 har vært flinke til å vise seg frem i markedet, men vi er fortsatt MED! Vi har hatt litt mindre fokus på å sponse festivaler og andre store happenings de siste årene, og hatt fullt fokus på å lage produkter og tjenester kundene vil ha. Men, denne sommeren ønsker vi å vise oss frem på en litt annen måte en tidligere:

    I disse dager jobber vi med å ansette the Human App, verdens første menneskelige mobilappliksjon -som skal lanseres den 15.juni.

    Samme dag, kommer vi også med flere spennende produktnyheter - hvor vi pakketerer billige abonnement og de beste telefonene til lave priser.

    mvh
    June

    Besvart: 3. juni 2011 12:36
  11. Navnet "djuice"

    Spørsmål fra claes:

    Hva ligger bak navnet Djuice?

    Svar:
    Hei Claes,

    djuice står for digital juice, og stammer tilbake fra 2003 når det ble lansert i Norge og Ungarn som en mobiloperatør for unge med masse digitalt innhold.

    Senere har djuice også blitt lansert i Ukraina, Bangladesh, Pakistan og Montenegro - og det finnes sånn ca 12 millioner djuicekunder rundt om i verden.

    I Norge har vi de siste årene hatt mindre fokus på digitalt innhold, og mer på å levere billige abonnement og gode pakkepriser på nye telefoner.

    Det var dagens historielektyre.


    mvh
    June
    Besvart: 3. juni 2011 12:43
  12. FriFamilie

    Spørsmål fra Torjus:

    Hei! Jeg lurer på om det er mulig å koble 2 djuice all in 1 abbonoment opp mot hverandre til frifamilie.

    Har prøvd dette men det kom opp at abbonomenten ikke kunne være med i frifamilie.

    Svar:
    Hei Torjus,

    Som djuice-kunde kan du dessverre ikke benytte deg av FriFamilie, som er en tjeneste levert til Telenor-kunder.

    Dette var mulig for noen år tilbake, men vi har nå valgt å tilby enda lavere priser istedenfor en familieløsning. Dette gir lavere pris til flere av våre kunder.

    Etter vi lanserte all in 1 med inkluderte MIN/SMS og MB har vi også fått tilbakemeldinger fra kundene om at en familieløsning ikke er sentral da de ikke bruker særlig mer enn det som er inkludert i abonnementet.


    mvh
    June
    Besvart: 3. juni 2011 12:46
  13. fri fam.

    Spørsmål fra anders fykerud:

    hvorfor er det ikke mulig å få til en ordning så det går ann å linke djuice opp mot telenor fri familie?:)

    Svar:
    Hei Anders,

    Som jeg svarte Torjus for noen få minutter siden, er det ikke mulig å linke FriFamilie (et Telenorprodukt) opp mot djuice. Dette er for at vi skal kunne tilby enda lavere pris på abomment og nye telefoner.

    Og har du all in 1 - er det ikke sikkert du trenger en familieløsning da vi har både MIN/SMS og MB inkludert?

    mvh
    June
    Besvart: 3. juni 2011 12:48
  14. Månedspris på Djuice all in 1.

    Spørsmål fra Fredrik:

    Har månedsprisen endret seg permanent fra 249,- til 199,- eller er det en midlertidig kampanje?

    Svar:
    Hei Fredrik,

    Vi har faktisk bestemt oss for å endre prisen på all in 1 fra 249,- til 199,-.

    Dette skjer den 15.juni!

    mvh
    June
    Besvart: 3. juni 2011 12:51
  15. Reduksjon av oppstartsavgift?

    Spørsmål fra Preben:

    Du svarte følgende på et annet spørsmål:

    "På vårt fastprisabonnement all in 1 har vi oppstart på 0,89. På de 500 inkluderte ringeminuttene er oppstart inkludert, så for de fleste kundene vil ikke dette medføre merkostnader."

    Hvis det ikke vil medføre merkostnader for særlig mange likevel, kan dere ikke bare sette ned den oppstartsavgiften en del først som sist?

    Høres jo ikke ut som om dere tjener stort på den uansett, så da burde det vel være bedre å sette den ned slik at dere ikke skremmer bort kunder ved å fremstå som en pengegrisk/dyr aktør? :-)

    Svar:
    Hei Preben,

    Vi noterer oss ditt innspill, og ønsker selvsagt ikke å fremstå som en pengegrisk og dyr aktør.

    Våre totalpriser er konkurransedyktig mot alle de andre lavprisaktørene, noe vi er stolte av.

    Det vil alltid være noen variasjoner i prissetting på ulike tjenester fra de ulike operatørene, det koster for eksempel mye mindre hos oss enn hos andre om du trenger nytt SIM-kort, vi har lavere telefonpriser og vi har et bredere og større tilbud når du er på sommerferie i utlandet.

    Men, det er notert - og vi tar med oss ditt inspill videre.

    mvh
    June
    Besvart: 3. juni 2011 12:57
  16. Selge mobiler eller abonnement?

    Spørsmål fra Kåre med hatt:

    Hei!

    hva er viktigs for Djuice, selge mobiler eller abonnement?

    dere har for lite å tilby oss som ikke er intressert i å kjøpe ny mobil med binding...

    Svar:
    Hei Kåre,

    Vi er opptatt av begge deler! Det viktigste for oss er å ha produkter som dere kunder ønsker.

    15.juni setter vi foressten ned prisen på all in 1 til 199,- u/binding. Dette er for å gi dere som ikke trenger en ny mobil, et bedre alternativ.

    mvh
    June
    Besvart: 3. juni 2011 12:59
  17. om djuice

    Spørsmål fra fredrik:

    hei.
    jeg lurer på om hvorfor dere er så dyre iforrhold til et annet selskap som tele 2, sånn i abonomenter og jeg lurer på hvorfor det skal koste 25 kroner for å ringe om hjelp ,det er som å kjøpe en ting og må betale 10 ganger mer

    Svar:
    Hei Fredrik,

    Vi er like billige som Tele2, en del ganger faktisk billigere.

    For at vi skal kunne tilby så lave priser, har vi sett oss nødt til å ta betalt for kundeservice. Vil gjøre oppmerksom på at du har andre alternativer til å ringe:

    Kontaktskjema på djuice.no
    MineSider
    www.facebook.com/djuicenorge


    mvh
    June
    Besvart: 3. juni 2011 13:02
  18. Trafikk i Norden

    Spørsmål fra Magnus:

    God ettermiddag
    Netcom har akkurat lansert inkluderte ringeminutter, sms etc gjeldende også innenfor Norden.. Er dette noe dere i nærmeste fremtiden vil tilby all in 1 kunder som reiser litt utenfor våre landegrenser?

    Svar:
    Hei Magnus,

    Dette er noe vi vurderer, men foreløpig har vi fullt fokus på å ha lavest mulig priser i Norge hvor våre kunder oppolder seg mest.

    Vi ligger forsåvidt også over NetCom på Telepriser.no, og har generelt billigere pakker enn de tilbyr.

    Når det er sagt, vurderer vi dette fortløpende - og har ikke tatt noen endelig avgjørelse ennå.

    mvh
    June
    Besvart: 3. juni 2011 13:04

Norges beste mobilabonnement

Mai 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Ice Mobil 1 GB


Jeg bruker middels mye data:

Chili Medium 5 GB


Jeg bruker mye data:

Chili Large 10 GB


Jeg er superbruker:

Chili X-Large 30 GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen