Netcom med Terje Håkonsen-kampanje

Når vi kaller det eksklusivt, så er det fordi du aldri vil kunne kjøpe dette hodesettet løst i butikk. Prosjektet er nemlig et samarbeid mellom Netcom, Samsung og Skullcandy, og hodesettet vil kun bli solgt sammen med en mobiltelefon fra Samsung.

Sponsorer
Netcom bekrefter at de har inngått en avtale som gir selskapet enerett til denne designen, og at hodesettet vil bli solgt i en kampanjen som nå pågår. Både Netcom og Samsung er sponsorer for Terje Håkonsens arrangement Oakley Arctic Challenge.

Hodesettet er basert på modellen Skullcandy Agent. Fargene går i lyseblått, hvitt, sort og brunt. En lettere anorektisk snowboarder surfer på et tresverd (Oakley Sword), og på hjelmen har han Arctic Challenges logo.



Mobiltelefonen det er snakk om er den nye ungdomsmobilen Samsung Corby. Dette er en nokså enkel touch-mobil med 2,8 tommer skjerm. Den har musikkspiller og sosiale nettverk som Facebook og Youtube som kjerneprogrammer. Corby skal skille seg fra andre mobiltelefoner ved at den har utskiftbare deksler i tildels kraftige farger.


I februar vil det også komme en Corby-modell med 3G.
 

Kommentarer (0)

Norges beste mobilabonnement

Mars 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio FriBruk 5GB+EU


Jeg bruker mye data:

Komplett MaxiFlex 10GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen