NetCom gir deg et hint

I korte trekk dreier det seg om en tjeneste der du selv definerer en beløpsgrense, for så å motta et SMS-varsel når denne grensen er nådd. Tjenesten er gratis for NetCom-kunder, og virker for alle typer abonnement unntatt YoungTalk og NetCom kontant.

- I en fersk undersøkelse fra MMI fremgÃ¥r det at hele 1,1 millioner mobilbrukere mener at en tjeneste som NetCom Hint vil hjelpe dem Ã¥ holde styr pÃ¥ mobilutgiftene. Da ønsker vi rett og slett  Ã¥ gi dem det de ber om, sier Sondre Aarrestad, direktør for markedsledelse i NetCom.

Fakta om NetCom Hint
Tjenesten koster ikke noe å bruke for alle med NetCom-abonnement. Gjelder ikke for Young Talk og NetCom Kontant. Disse kundene kan sjekke saldo ved å taste *150# og ”send”-tasten, eller ringe 1234.

Bestilling
Send en SMS med kodeord HINT til 1989, og få en forklaring på hva du skal gjøre, eller gå inn på www.netcom.no/hint.

Du kan også sende en SMS med kodeord HINT <beløp> til 1989, for å bestille varsling direkte.

Varslingen gjelder trafikk, og ikke faste avgifter i løpet av en fakturaperiode.

Tjenesten gir deg altså bare et hint om hvor mye du har ringt for (inkludert data, SMS osv.). Om du fortetter å ringe etter at varslingsgrensen er passert er du fremdeles ansvarlig for utgiftene som påløper.

Norges beste mobilabonnement

Mars 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio FriBruk 5GB+EU


Jeg bruker mye data:

Komplett MaxiFlex 10GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen