Netcom 24 timer i døgnet

Nå følger Netcom i Telenors fotspor og utvider åpningstidene på kundeservicen sin slik at man kan ringe å få hjelp når som helst på døgnet, syv dager i uken. Om dette er et resultat av dårlige tilbakemeldinger, nå i disse tider hvor det nærmest går sport i å henge ut bedrifter som har for dårlig kundesupport vites ikke, men vi regner med at nyheten blir godt mottatt av Netcoms kunder.

Direktøren for Netcoms kundesenter, Jannike Grüner, mener at det bør være enkelt for kundene å kontakte kundeservice når de selv har tid og behov, noe som for mange ikke var mulig før endringene trådde i kraft på mandag.

Før måtte man nemlig ringe mellom 07.00 - 23.00 på hverdager, noe som i og for seg var overkommelig. Verre var det at man måtte ringe mellom 08.00 og 18.00 lørdager, mens man på søndager ikke kunne få hjelp i det hele tatt. Det er tross alt like vanlig å få problemer med telefonen i helgene som i ukedagene.

Åpningstider er på den annen side kanskje det som har vært minst i fokus i den omfattende slakten av kundeservice som har vært den siste tiden . Det som for mange er det verste problemet er nemlig telefonkøen, som ofte varer lenger enn en episode av Hotell Cæsar. At det i tillegg koster penger gjør at for eksempel kunder med kontantkort risikerer å ende opp uten å ha fått hjelp, i tillegg til at de er tappet tom for ringetid.

Norges beste mobilabonnement

Mars 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio FriBruk 5GB+EU


Jeg bruker mye data:

Komplett MaxiFlex 10GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen