MTU-kundene slipper regningen

Flere MTU-kunder har opplevd å ikke kunne bruke telefonen sin.
Flere MTU-kunder har opplevd å ikke kunne bruke telefonen sin.

MTU har opplevd store oppstartsproblemer i sitt nye mobilnett. En del av selskapets kunder har ikke kunnet ringe eller motta samtaler, og noen har hatt hatt problemer med å sende og motta SMS. Fortsatt er det problemer å sende og motta SMS til og fra Tele2 og Network Norways nett.

Stryker regningen

Nå gjør MTU bot, og stryker mobilregningen for mars. Dermed betaler MTU-kundene ingenting for bruk i forrige måned. Dette inkluderer all trafikk, inkludert bruk i utlandet, innholdstjenester – enkelt og greit alt.

– Det er enklere å gjøre det på denne måten enn å differensiere på bruk, sier Jo Einride Lid Lerheim, administrerende direktør i MTU, til Amobil.

Les mer om MTUs oppstartsproblemer »

Kommentarer (6)

Norges beste mobilabonnement

Mars 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio FriBruk 5GB+EU


Jeg bruker mye data:

Komplett MaxiFlex 10GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen