Motefotograf brukte mobilkamera

Motefotograf brukte mobilkamera

Reklamekampanjen skal kjøres i desemberutgaven av bladet FHM, og er angivelig den første reklamekampanjen der bildene utelukkende er fotografert med et mobilkamera. Sony Ericssons poeng er at de nå har en mobiltelefon som kan ta bilder som kan skrives ut i høy kvalitet i store format, noe som bidrar til å bygge ned skillet mellom mobilkameraer og tradisjonelle digitalkameraer.

Proffmiljø
Mobile Marketing Magazine skriver at ideen kommer fra selskapet bak mannfolkbladet FHM, som beholdt den profesjonelle lyssettingen, modellen, motefotografen og sminkøren, men byttet ut kameraet med mobiltelefonen Sony Ericsson C905.

Sony Ericsson synes ideen var så god at de bladde opp et sekssifret beløp for reklamekampanjen i den engelske versjonen av FHM.

Vi er imponert. Klikk på bildet for en større utgave.

Norges beste mobilabonnement

Januar 2018

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1 GB


Jeg bruker middels mye data:

Telipol Fri 6GB


Jeg bruker mye data:

Telipol Fri 12GB


Jeg er superbruker:

Telipol Fri 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen