Mobilkunder slipper å betale

Tidligere denne uken ble det kjent at flere av MTUs nye kunder har opplevd store problemer med mobilen sin hos operatøren. Flere har mottatt defekte simkort, mens andre ikke har hatt muligheten til å sende SMS, ringe eller motta samtaler. Nå tar MTU grep for å få kundene blide igjen.

Selskapet har bestemt seg for å stryke hele mobilregningen for mars måned. Det vil si at alle som har mobil via MTU slipper å betale for mobilbruken sin i forrige måned, uansett bruk.

- Det er enklere å gjøre det på denne måten enn å differensiere på bruk, sier administrerende direktør i MTU, Jo E. L. Lerheim til Amobil.

Kundene har fortsatt problemer med å sende og motta tekstmeldinger til og fra nettene til Tele2 og Network Norway. 

Norges beste mobilabonnement

Mars 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio FriBruk 5GB+EU


Jeg bruker mye data:

Komplett MaxiFlex 10GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen