Mobilbrukere må bakerst i køen

Mens flyselskaper og sykehus har bestemt seg for å lette på mobilrestriksjonene, går bakeren Sam Hansen i stikk motsatt retning. Hun har sett seg lei av kunder som skravler i telefonen samtidig som de forventer å bli ekspedert.

Da en kunde ga seg til å bruke munn fordi hun mente ekspeditøren forstyrret mobilsamtalen, fikk Hansen nok. Opp kom et skilt som forteller kundene at de vær så god får legge på, om de vil ha noen forventninger om å bli ekspedert.

Folkeskikk
- Det handler om å vise folkeskikk. Vi er ikke roboter. Vi skal være vennlige mot folk hele tiden, men det er ikke enkelt når kundene ikke enser oss, sier hun til Daily Telegraph.

Irriterer du deg over personer som snakker i mobilen mens de handler, eller synes du folk må få gjøre som de vil?

Diskuter gjerne saken i vårt forum.

Kommentarer (0)

Norges beste mobilabonnement

Mars 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio FriBruk 5GB+EU


Jeg bruker mye data:

Komplett MaxiFlex 10GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen