Mobilbrukere må bakerst i køen

Mobilbrukere må bakerst i køen

Mens flyselskaper og sykehus har bestemt seg for å lette på mobilrestriksjonene, går bakeren Sam Hansen i stikk motsatt retning. Hun har sett seg lei av kunder som skravler i telefonen samtidig som de forventer å bli ekspedert.

Da en kunde ga seg til å bruke munn fordi hun mente ekspeditøren forstyrret mobilsamtalen, fikk Hansen nok. Opp kom et skilt som forteller kundene at de vær så god får legge på, om de vil ha noen forventninger om å bli ekspedert.

Folkeskikk
- Det handler om å vise folkeskikk. Vi er ikke roboter. Vi skal være vennlige mot folk hele tiden, men det er ikke enkelt når kundene ikke enser oss, sier hun til Daily Telegraph.

Irriterer du deg over personer som snakker i mobilen mens de handler, eller synes du folk må få gjøre som de vil?

Diskuter gjerne saken i vårt forum.

Norges beste mobilabonnement

Januar 2018

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1 GB


Jeg bruker middels mye data:

Telipol Fri 6GB


Jeg bruker mye data:

Telipol Fri 12GB


Jeg er superbruker:

Telipol Fri 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen