Markerte 5 år med Sony Ericsson

Viseadministrerende direktør i Sony Ericsson, Rikko Sakaguchi, benyttet anledningen til å gi de fremmøtte journalistene en liten oppdatering på utviklingen i selskapet de siste fem årene. Samtidig ville han gjerne si noe om hva vi kan forvente av selskapet i fremtiden.

På Sakaguchis presentasjon kunne vi alle se en optimistisk vekstkurve. Eller snarere – en pil som pekte optimistisk i været, og som antyder en solid vekst i omsetningen hvert eneste år i de neste fem årene. 

Motto
- Det har vært en spennende og utfordrende tid, og det er det fremdeles, sa Sakaguchi, før han oppsummerte selskapets filosofi med to ord – Energized communication.

Det er dette som er spiriten i Sony Ericson, og som går igjen i alt vi gjør. Anytime, anywhere, anything, anyone. Vi lager ikke lenger mobiltelefoner, men kobler mennesker sammen med Internett, uten at de er låst til en PC. Fremtiden er IP. Du skal ikke måtte søke etter informasjon på Internett – den skal komme direkte til deg, sa Sakaguchi.

For de som hadde ventet seg et arrangement der det ble sluppet nye produkter ble pressekonferansen en nedtur. – Vi vil ikke lansere et eneste nytt produkt her i dag. Men hold øye med oss, for det er ikke lenge før vi kommer med en hel rekke nye produkter, sa Sakaguchi.

Norges beste mobilabonnement

Mars 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio FriBruk 5GB+EU


Jeg bruker mye data:

Komplett MaxiFlex 10GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen