Må godta utfall i mobilnettet

For ifølge Amundsen er det slett ikke ofte og store problemer med de norske mobilnettene. Og oppstÃ¥r det problemer – ja da rettes de i all hovedsak med en gang.

- Jeg sjekker basestasjonene mine som det første jeg gjør om morgenen og det siste jeg gjør om kvelden, har de det ikke bra må vi selvsagt passe på at de får den maten de trenger og den strømmen de trenger, forklarer Amundsen.

God oppetid
Og ser vi pÃ¥ tallene og oppetiden, har Amundsen god grunn til Ã¥ være fornøyd med bÃ¥de mating og vedlikehold av basestasjonene sine – eller Telenors basestasjoner for Ã¥ være helt korrekt.

Normalt sier Telenor at de skal ha en oppetid på 98 prosent:

- I realiteten har vi en oppetid på mer enn 99,5 prosent, sier Amundsen.

Amundsen er fornøyd med mobilnettene og lover at an skal gjøre alt for at feil blir rettet fort – men Ã¥ garantere at det aldri vil forekomme utfall, se det kan han ikke gjøre.

Norges beste mobilabonnement

Mars 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio FriBruk 5GB+EU


Jeg bruker mye data:

Komplett MaxiFlex 10GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen