Hva med et abonnement fra RBK?

Annonsør­innhold
Les hele saken »
Alternativ tekst mangler

Network Norway er snart klar for å lansese sitt mobilnett som vil konkurrere med Telenor og Netcom. Men selskapet vil ikke komme inn på markedet som et slags nytt Telenor eller NetCom.

Strategien for å få innpass i et allerede mettet marked, er å ikke markedsføre seg mot privatmarkedet. Istedenfor lar de andre gjøre markedsføringen.

Planen er å gjøre det enkelt for hvem som helst å opprette en egen mobiloperatør. Fotballag er høyaktuelle.

Bak abonnementet ligger Network Norway, som tar seg av alt unntatt salg og markedsføring. Det innebærer også kundeservice. Fotballagene blir med andre ord bare en slags innpakning.

- Har du et godt konsept som du klarer å lage en webløsning til, så behøver du ikke mye ressurser for å komme opp å stå, sier administrerende direktør Ingvild Myhre, til DagensIT.

På denne måten mener Network Norway å få mange kunder i nettet sitt.

- Vår ambisjon er å ha mellom 400.000 og 500.000 kunder om 4-5 år sammen med våre partnere, sier Myhre.

(Kilder: DagensIT)

Norges beste mobilabonnement

Mai 2018

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1 GB


Jeg bruker middels mye data:

Komplett MedioFlex+ 6GB


Jeg bruker mye data:

Chili Fri Data


Jeg er superbruker:

Chili Fri Data


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen