HP forbereder PC-kampanje

Etter at Lenovo tok over IBMs PC-divisjon, har en rekke leverandører fått øyenene opp for å utnytte forvirringen blant kundene og se sitt snitt til å legge inn et par gode ord for seg selv.

HP er en av de største konkurrentene til IBM og kommer til å lansere en kampanje tidlig neste år som også vil bli rettet mot IBM og Lenovos kunder.

Det er foreløpig usikkert hvor mye rabatt man kommer til å tilby og nøyaktig hvilke systemer det er snakk om. Ifølge HPs John Thompson kommer kampanjen til å være ganske aggressivt rettet.

Uansett hvor aggressiv kampanjen skulle bli, har IBM lite å klage over ettersom selskapet benytter lignende taktikk mot Oracle i forbindelse med sin egen DB2-database.

(Kilde: Techweb)

Norges beste mobilabonnement

Juni 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Ice Mobil 1 GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio Go 5 GB


Jeg bruker mye data:

Komplett Maxiflex 12 GB


Jeg er superbruker:

Komplett Megaflex 30 GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen