Fujifilm prøver nye beitemarker

Du vil ikke tro hva fotoprodusenten skal lage nå.

Noen ganger dukker det opp nyheter som rett og slett er helt utrolige, og dette er en av dem.

Den velrenommerte kameraprodusenten Fujifilm har nå nemlig annonsert at de slipper en helt ny produktserie – med hud- og skjønnhetspleieprodukter!

Nei, det er faktisk ingen spøk. Produktene har fått navnet «Astalift» og skal lanseres i Frankrike i februar neste år. Deretter skal produktene rulles ut i andre europeiske land, inklusiv Storbritannia, Tyskland og Frankrike.

En form for fotovinkling på produktserien har Fujifilm også klart å spore opp, ettersom de hevder at foundation-produktene skal «kontrollere lysopptaket og refleksjonen i huden.» Verdt å merke er det også at selve navnet på produktserien ser ut til å være inspirert av Fujichrome Astia, en fargefilm som var beregnet for å gjengi hudtoner på best mulig måte.

Serien er allerede i salg i deler av Asia, men antagelig trenger du ikke bekymre deg for å møte på et sminkehjørne hos din lokale fotoforhandler med det første. Produktene skal etter sigende selges i kosmetikkforretninger.

Fremdeles foto i fokus

Hudpleieserien blir også bare en bigeskjeft for kameraprodusenten, som blant annet har superzoom-kameraet XS-1 på agendaen for 2012.

Hvis du syns det ble litt mye skriverier om kosmetikk nå, kan du for eksempel akklimatisere deg med vår test av det unike kompaktkameraet Fujifilm FinePix X10.

(Kilde: photorumors )

Kommentarer (7)

Norges beste mobilabonnement

Mars 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio FriBruk 5GB+EU


Jeg bruker mye data:

Komplett MaxiFlex 10GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen