Flere misfornøyde mobilkunder

Flere misfornøyde mobilkunder

Annonsør­innhold
Les hele saken »
Post- og teletilsynet viser stadig til at norske mobilkunder bytter mobiloperatør ofte. Tallene EPSI Rating har lagt frem tyder på at vi er mindre fornøyde med mobiloperatørene enn før.

Rundt 700 privatpersoner har blitt intervjuet om sine erfaringer.

Chess og Tele2 i toppen
I år som i fjor er det Chess sine kunder som er best fornøyde. EPSI melder om en svak nedgang i kundetilfredsheten, men allikevel er de suverent best, skriver organisasjonen.

Tele2 er den eneste mobilaktøren som har fått mer fornøyde kunder det siste året. Mens alle de andre aktørene daler på listen, har Tele2 gått fra nærmest bunnplassering til å lukte på førsteplassen.

Telenor og Netcom ligger i bunnen når det gjelder kundetilfredshet.

Kravstore kunder
Jevnt over er norske telekunder mindre fornøyde enn de var for bare et år siden. Kunder hos Chess, Telenor, Netcom og andre tjenestetilbydere har alle hatt en nedgang i tilfredshet sammenliknet med i fjor.

Er du misfornøyd med din mobiloperatør? Fortell din historie i forumet.

Norges beste mobilabonnement

Mai 2018

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1 GB


Jeg bruker middels mye data:

Komplett MedioFlex+ 6GB


Jeg bruker mye data:

Chili Fri Data


Jeg er superbruker:

Chili Fri Data


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen