Fa*n i helv*te...

Er du lei av lange køer og forhåndsprogrammerte robotstemmer som spør dumme spørsmål? Hvis du ringer Telenors kundeservice og lirer av deg noen saftige gloser, vil du automatisk bli prioritert og satt over til en kundebehandler. Det melder Mobilen.no.

For å være sikre prøvde Mobilen.no metoden med flere personer. I samtlige av tilfellene ble personene satt direkte over til kundebehandler.

Telenor har i ettertid bekreftet at kundeservice-systemet er følsomt for frustrerte personer med iltre intensjoner.

- Den tekniske løsningen er så avansert at den kan kjenne igjen frustrasjon hos innringeren, sier informasjonssjef Anders Krokan i Telenor til Mobilen.no.

Om dette betyr at nordlendinger og bergensere nå er garantert kjapp kundebehandling, skriver nettstedet ingenting om.

(Kilder: Mobilen.no)

Norges beste mobilabonnement

August 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1 GB


Jeg bruker middels mye data:

Chili Medium 5 GB


Jeg bruker mye data:

Komplett Maxiflex 12 GB


Jeg er superbruker:

Komplett Megaflex 30 GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen