Djuice satser tungt på Øya

Djuice retter seg mot et ungt publikum, og ser Øyafestivalen som en gyllen anledning til å komme tettere inn på målgruppen sin. – Øyafestivalen blir viktig for oss. Vi vet det er mye folk i Oslo som er opptatt av musikk. Vi vil gjerne bruke festivalen for å promotere vår musikknedlastingstjeneste, sier Brodtkorb. 

Nedlasting
Siden lanseringen av musikkbutikken på Telenor og Djuice i april har abonnentene lastet ned 632.000 sanger. Til sammen skal de to gi bort 1,3 millioner nedlastinger. – Jeg har ikke oversikt på hvor mange låter som er lastet ned på de andre musikktjenestene, men med 632.000 nedlastinger har vår tjeneste vært en stor suksess, sier Brodtkorb.

Brodtkorb sier Djuice vil ha et eget program for Øyafestivalen, med blant annet WAP-sider, varslingstjenester og mulighet for å laste ned musikk med Øya-artister til mobiltelefonen.

Merverdi
- Vi ønsker å bidra til å verdiøke festivalopplevelsen for publikummet, og kommer til å satse tungt på Øyafestivalen, sier Brodtkorb. – Vi har hatt lyst til å engasjere oss i Øyafestivalen i flere år, men det var først nå at vi fikk sjansen. Da grep vi den, sier han.

Brodtkorb sier han ikke kjenner til om det har vært noen form for budkamp mellom Djuice og Netcom, som tidligere har sponset festivalen. – Når dere går så tungt inn i Øyafestivalen, betyr det at dere kommer til å satse mindre på Quartfestivalen? – Det har vi foreløpig ikke tatt stilling til, sier Brodtkorb.

Avtalen mellom Djuice og Øyafestivalen er treårig, og gir Djuice opsjon til og med 2012.

Norges beste mobilabonnement

Juni 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Ice Mobil 1 GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio Go 5 GB


Jeg bruker mye data:

Komplett Maxiflex 12 GB


Jeg er superbruker:

Komplett Megaflex 30 GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen