Canal Digital lanserer chat-support

Nå kan du kommunisere med kundeservice via deres nye chattjeneste.

I vår hverdag kan vi kommunisere med venner og kjente via kanaler som for eksempel Facebook, Twitter eller MSN. Det kan være praktisk å for eksempel avklart et spørsmål via noen få tastetrykk foran PC-en. Nå kan du chatte med kundeservice hos Canal Digital.

- Med lansering av chat tilbyr vi ytterligere en kommunikasjonsform for kundene våre, sier adm. direktør Svein Erik Davidsen i Canal Digital.

Begrensede åpningstider
Den nye chattjenesten fra Canal Digital gir deg altså mulighet til å snakke direkte med en kundebehandler via internett, men foreløpig er åpningstidene noe begrenset. Som parabolkunde kan du chatte på hverdager mellom 11.00 og 19.00, men lørdag er åpningstiden 12.00 til 18.00. For kunder med spørsmål om kabel-TV, bredbånd og telefoni er chatten åpen hverdager mellom 10.00 og 18.00, lørdag stengt.

- Vi satser på en forsiktig start. Men vi vil etter hvert gradvis utvide åpningstidene og hvilke type henvendelser som vil bli besvart via chat, sier Svein Erik Davidsen som understreker at det kan være noe begrenset kapasitet i startfasen.

(Artikkelen fortsetter)


Kryptert chat
For at informasjonen ikke skal bli snappet opp av uvedkommende tilbys chattjenesten med kryptert kommunikasjon. Det vil kun være sender og mottaker som får tilgang til informasjonen som formidles via chatten.

Eventuell informasjon som e-postadresse og annen kontaktinformasjon vil ikke sendes til eller deles med andre virksomheter. Dog blir dialogen lagret, slik at kunder kan få en kopi av dialogen via e-post.

Hva synes du om denne tjenesten? Diskuter i forumet.

Norges beste mobilabonnement

Juni 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Ice Mobil 1 GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio Go 5 GB


Jeg bruker mye data:

Komplett Maxiflex 12 GB


Jeg er superbruker:

Komplett Megaflex 30 GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen