Bli med Nokia til Rocky Mountains

Annonsør­innhold
Les hele saken »
Alternativ tekst mangler

Mobilprodusenter er kjent for å leie inn kjendiser når et nytt produkt skal markedsføres. Men denne gangen går Nokia nye veier, og vil ha med deg i sin neste reklamefilm.

Finnene skal nemlig lage en reklamefilm for telefonen N73, hvor kamera er i fokus. Reklamen skal filmes med N73-telefoner i Rocky Mountains i Canada. Og Nokia vil gjerne at du skal være med.

Ønsker du å delta, må du møte opp til ett av disse kjøpesentrene og la deg avbilde: 2. oktober på Trondheim Torg, 4. oktober på Kvadrat i Stavanger, 5. oktober på Oasen i Bergen og 7. oktober på Oslo City i Oslo. To personer fra hvert kjøpesenter trekkes ut til å bli med til Canada.

Vinner du, får du en reise til Rocky Mountains, samt muligheten til å bli fotografert av den svenske fotografen Henrik Halvarsson, skriver Nokia i sin pressemelding.

Alternativ tekst mangler

Feirer ny "identitet"
Nokia er ikke de eneste som bringer nyheter på reklamefronten i dag. Sony Ericsson feirer nemlig femårsjubileum i dag, markerer anledningen ved å introdusere en ny grafisk design.

Det nye grafiske designet innebærer at Sony Ericsson skal gjøre seg bemerket gjennom fargerike slagord. Et hvert slagord skal begynne med ordet "jeg", og følges av selskapets logo. Deretter skal det følge noen få ord som målgruppen kan kjenne seg igjen i, skriver Sony Ericsson i pressemeldingen sin.

Sony Ericsson åpner for øvrig også sin første rendyrkede butikk i slutten av november. Stedet er én av Londons mest kjente handlegater, Kensington High Street. Her skal du kunne finne alt fra mobiltelefoner og tilbehør til demonstrasjoner av tjenester.

(Kilder: Nokia, Sony Ericsson)

Norges beste mobilabonnement

Sommer 2018

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Komplett MiniFlex 1 GB


Jeg bruker middels mye data:

Komplett MedioFlex+ 6GB


Jeg bruker mye data:

Chili Fri Data


Jeg er superbruker:

Chili Fri Data


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen