Abit fortsetter med entusiastkort

Alternativ tekst mangler
Fortsetter som før

For ikke lenge siden ble det kjent at Abit hadde slått seg sammen med USI (Universal Scientific Industrial). Dette er en stor global OEM-aktør innen segmentene data, kommunikasjon, konsument- og bilelektronikk. Til tross for OEM-profilen ser det altså ut som at Abit vil fortsette som et eget profilert merkenavn.

Abit selv ser lyst på situasjonen, i hvert fall hvis vi skal tro utsagn fra PR-ansatte hos Abit. Blant annet vil TTM (Time-to-Market) for hovedkortene deres kunne bedres.Dette har lenge vært et problem for Abit, produktene deres har gjerne kommet sent på markedet. Nå står CeBIT 2006 snart for døren, og det er planlagt flere lanseringer fra Abits side.

Videre har Abit planer om å kunne markere seg noe sterkere innenfor mellomklassen. Så langt har hovedfokus vært på entusiastene. Abit håper at de kan komme med produkter i denne klassen i løpet av høsten 2006.

(Kilder: X-bit Labs , OCworkbench)

Norges beste mobilabonnement

Juni 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

Ice Mobil 1 GB


Jeg bruker middels mye data:

Telio Go 5 GB


Jeg bruker mye data:

Komplett Maxiflex 12 GB


Jeg er superbruker:

Komplett Megaflex 30 GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen