Ventelo best på kundeservice

I følge Seeyou, som arbeider med å teste selskapers kundeservice, er Ventelo det mobilselskapet som er best på kundeservice i Norge.

Seeyou testet nylig kundeservicen til en rekke selskaper i flere bransjer, inkludert mobilselskapene Telenor, Netcom, Tele2, Chess, OneCall, Hello, Telio og Ventelo.

Ventelo er, ikke uventet, fornøyd med resultatet av undersøkelsen.

- Stolt og ydmyk

- Vi er strålende fornøyd. Det er en blanding mellom å være ekstremt stolt og ydmyk, sier Kamilla Sharma, direktør for kundeservice i Ventelo, til Aftenposten.

I tillegg til å være best av de utvalgte mobilselskapene, kom Ventelo også best ut sammenliket med samtlige selskaper i testen. Hvilke andre selskaper som ble testet kan du se i oversikten hos Aftenposten.no.

(Kilde: Aftenposten.no)

Kommentarer (7)

Norges beste mobilabonnement

Desember 2016

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

ICE Mobil 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Hello 5GB


Jeg bruker mye data:

Hello 10 GB


Jeg er superbruker:

Telia Smart Total


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen