Teleklagenemnda opphører

Teleklagenemnda behandler klagesaker fra forbrukere som mener at teleoperatørene NetCom, Telenor eller Tele2 krever for høy betaling for trafikk eller faste avgifter over mobilt eller fast telefonnett. Den første november opphører dagens Teleklagenemnd, men en ny brukerklagenemnd skal angivelig være på plass på nyåret.

 

- Forbrukerne vil få større muligheter til å få sine klager behandlet med den nye nemnda, sier Seniorrådgiver i Forbrukerrådet, Terje Sørensen, til Dagens Næringsliv.

 

Inntil denne er på plass må imidlertid teleselskapene selv ta imot forbrukerklagene.

Norges beste mobilabonnement

Desember 2016

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

ICE Mobil 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Hello 5GB


Jeg bruker mye data:

Hello 10 GB


Jeg er superbruker:

Telia Smart Total


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen