Suksess med blåtann

Se større versjon og flere bilder
Nei, takk. Denne var litt sexfiksert. Kan jeg få en annen plakat?

Plakaten var plassert på Majorstua og Nationaltheateret stasjon i Oslo i to uker, og hver tredje person som hadde muligheten lastet ned plakaten. 9451 personer fikk forespørsmål om de ville laste ned plakaten og 3308 personer takket ja.

Filmens distributør Buena Vista International gjennomførte kampanjen sammen med mediebyråene Carat og JCDeux.

– JCDecaux har tro på at lignende løsninger der interaksjon med publikum via denne type teknologien vil bidra til å gi kampanjer mer innhold i fremtiden. Dette viser også at folk faktisk har på blåtann, noe vi var usikre på omfanget av før kampanjen. Dette åpner også for å kommunisere på nye måter "on location", sier markedssjef Bjørn-Erik Aasebø i JCDecaux til Kampanje.com.

Kommentarer (3)

Norges beste mobilabonnement

Desember 2016

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

ICE Mobil 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Hello 5GB


Jeg bruker mye data:

Hello 10 GB


Jeg er superbruker:

Telia Smart Total


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen